Subject: RE: SKA ajutine lennupiiranguala
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: "Madis Stern" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 10:07:40 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0638/25
(A0638/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT
B)2502280800 C)2502281500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2163UAS ESTABLISHED
DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590730N 0260219E - 590730N 0262249E
- 590115N 0262305E - 590113N 0260219E - 590730N 0260219E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT
AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 18, 2025 12:24 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Cc: Madis Stern <[email-masked]>
Subject: SKA ajutine lennupiiranguala

Tere,

Palun võimaluse korral kooskõlastada meie lennupiiranguala soov.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.